16 de setembre 2004

Problemes

Sembla que ens trobem davant un part difícil, com el de la Constitució Europea. El senyor Salvadó és incapaç de connectar-se per tal de publicar els seus articles (sempre interessantíssims) i es limita a rebre missatges d'error ad nauseam.

D'altra banda, més preocupant, el senyor Orteu no ha respost nisiquière el meu e-mail convidant-lo a participar en aquest engrescador projecte. No és d'estranyar, tammateix. El seu nivell d'implicació amb TRES (el novel·lot que ens ocupa) minva espectacularment cada dia que passa. En les nostres trobades setmanals a un bar, del qual no revelaré el nom per prudència, demostra un extraordinari desequilibri mental, ja que un dia es mostra eufòricament partidari de continuar escrivint fins a les 500 pàgines i, a la setmana següent, sense despentinar-se, afirma amb contundència que "hauríem d'anar acabant, ni que sigui per la puta cara".

Tot plegat és una mica frustrant. Fa més de dos dies que no tinc notícies de TRES i el mono de l'escriptura imbècil em consumeix. Quan semblava que havíem recuperat el bon ritme de treball dels primers mesos ara la cosa s'ha estancat preocupantment. En poc més de 6 mesos havíem aconseguit escriure aproximadament 230 pàgines. Si volem arribar a les 500, calculo que ens falten uns 8 anys llargs per acabar.

De moment, mentre el senyor Salvadó rep insistents missatges de You are not allowed to log in i pateix entrebancs de similar calibre i el senyor Orteu fa cas omís del correu electrònic, em dedicaré a actualitzar la nostra pàgina unilateralment.

Enllaç recomanat: TRES, les primeres pàgines en brut.

3 Comentaris:

Blogger Gabriel Salvadó diu...

Em sap greu que el papanates del senyor Perelló pensi que sóc incapaç de fer una cosa que no depèn de la meva capacitat sinó de la seva o, en el pitjor dels casos, del senyor Net. Ara aquest problema ja està resolt. A veure quin serà el proper entrebanc.

16 de setembre, 2004 12:11  
Blogger Biel Perelló diu...

Senyor Salvadó:
No em vingui amb mandangues. Tots coneixem la seva capacitat per treure's problemes de la xistera. No acusi Mr. Net de la seva babauitat.
Li recomano uns cursets gratuïts de la Casa Elizalde que porten el nom genèric de "L'internet per a totxos rematats".

16 de setembre, 2004 12:28  
Blogger Gabriel Salvadó diu...

Sr. Perelló o com es digui:
Si vostè freqüenta la Casa Elizalde potser és perquè sovint necessita cursos per a respirar o anar de ventre. Jo estic fet d'una altra pasta, senyor meu. Home, ja. Carallot.

16 de setembre, 2004 14:06  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal