20 d’octubre 2004

Cartes sobre la taula

Senyors Orteu i Salvadó:

Vaig acceptar a contra-côeur afegir l'Excel·lentíssim José Montilla als contriboteurs del nostre bleug per causes que ara no cal esmentar en públic.
Bé, sí que cal.
El senyor Montilla està aquí per la seva condició d'ex-alcalde de Cornellà, ciutat natal de vostès dos.
Què els semblaria si jo convidés per exemple la Maria de la Pau Janer o el Ramon Llull només perquè són mallorquins?

La presència del senyor Montilla està inquietant els nostres milers de lectors, està provocant aldarulls als comentaris dels seus posts i la seva condició de Súper-Ministre del Govern no l'autoritza en cap cas a afegir-se al títol del blog. Prou complicat és fer entendre a la massa irracional que Orteu i Perelló i Salvadó són TRES persones i no "el senyor Orteu i dos pinxos més" com per que ara, a sobre, haguem d'explicar que som "Orteu i Perelló i Salvadó i Montilla".

Només és una opinió serena. Reflexionem-hi tots plegats sense fer espectacles circenses, sense exabruptes, sense rancúnies, sense punyalades per l'esquena. Jo només m'he pres la llibertat de substituir l'enllaç al blog personal (i inexistent) del senyor Salvadó per un altre link que agradarà més als adolescents: Esponjiformes. No s'ho prengui com una venjança, senyor Salvadó; només com un "empat". Ara estem 1-1.

D'altra banda necessito el seu consell d'amics. Veuran: aquesta nit he somiat amb la vagina d'una coneguda. Més concretament, la coneguda exhibia la seva vagina a l'alçada del meu penis, etc. Ja saben que sóc un home amb companya sentimental estable i no m'agradaria que se n'assabentés, però... com he d'actuar davant aquesta coneguda a partir d'ara? Creuen que el fet que jo hagi somiat que s'obria el potorro lúbricament fa que ella per se tingui alguna responsabilitat subsidiària? Segons la nova llei de Violència Masclista es pot considerar això una agressió sexista? He de tallar amb la meva parella estable? Estic fet un mar de dubtes.