27 d’octubre 2004

No ens oblidéssim de respirar, senyor Salvadó

Perelló a l'aparell*:

(*NOTA per al senyor Salvadó: vol dir que qui escriu això és el senyor Perelló)

Vostè em sobta. Sovint els seus posts em produeixen vergonya aliena indescriptible i, d'altres, i aquest és el cas, em sobrevé un estupor agressiu.

Se suposa que aquí expliquem coses d'alta literatura; coses que atreguin els millors intel·lectuals del país i vostè es despenja amb un post costumista. A mi m'importa ben poc el que pensi vostè mentre es renta les dents i suposo que al Suso del Toro o al Terenci Moix tampoc no els interessa.

I a sobre després se les dóna de sabi-hondé i té els sants testicles de dir que ha vist un quadre, probablement de l'Ingres. Aquest quadre.



Doncs no, estimat ignorant. No és d'Ingres. És un quadre que es troba a la Tate Gallery i que du per nom "Portrait of Lord Byron on a break after writing something superb about the greeks" i l'autor és Alphonse Daudet (1808-1903).

Si algun dia vol consultar quelcom sobre art no dubti en fer-me un truc i li obriré les portes de la meva àmplia biblioteca d'il·lustracions i llibres bons. Mentrestant vostè continuï il·lustrant-se amb el Private. Així ens va.