26 d’octubre 2004

No oblidéssim l'art

Aquest matí, mentre em rentava les dents, he tingut la sensació de que les coses normals de la vida no van gaire bé. Tampoc gaire malament, però en general crec que són més les coses que no van bé que les que sí que hi van. Llavors he recordat el que sempre em deia el meu pare: "No hi ha res millor per a suportar les coses menys favorables que dedicar més atenció a les que ens són més bones". I tots sabem que una de les coses bones que hi ha a la vida és l'art, que ens consola en els moments de neguit.Així doncs, després d'haver esmorzat, he anat a una sala d'art en la qual hi havia exposats dibuixos i algun quadre. I entre els dibuixos m'ha cridat l'atenció aquest, que em sembla que és de l'Ingres per la perspicàcia amb que retrata aquest noble francès de començaments del segle XIX.
"Jean-Baptiste De la Mouche"