16 d’octubre 2004

És així, com hem de perdre el temps?

La correspondència amb els amorfos ¿és una qüestió que haguem de tractar en aquest blog? Els que hagin estudiat filosofia i se sentin frustrats o decebuts potser podrien esplaiar-se en altres llocs com ara una residència frenopàtica o una ludoteca. Hi havia moltes carreres per estudiar, si és que per nassos n'havien d'estudiar alguna, cosa infantiloïde per altra banda. No perdem més el temps, que quan ens morim ja no en tindrem més. Qui hagi triat estudiar una carrera que es foti.

8 Comentaris:

Blogger Francesc Orteu diu...

Notenfadis, home, que només volia saber qui és aquest alumne decebut. Potser va malinterpretar alguna pausa enfàtica massa llarga que devia fer. O potser va ser aquell alumne que vaig prendre com a model durant tota la classe per exemplificar el típic error del pallasso intel.ligent i ambiciós que es fa pallasso per arribar a ser algú a la vida.
Ai, fillets meus...

16 d’octubre, 2004 11:51  
Blogger Esponjiforme.com diu...

Que jo recordi, senyor Orteu, a la conferència només va intercanviar algunes paraules amb un estudiant de filosofia que no era jo, i que s'havia emocionat al sentir-lo parlar dels grecs i de l'important que és l'humor per a subvertir els conceptes. Jo em vaig limitar a restar en estat vegetatiu, com faig habitualment a les classes.
Abandonant ja el tema de la conferència, no fos cas que el senyor Salvadó s'emprenyés (i amb raó), vull aclarir que no em vaig sentir pas decebut, si és que això l'atormenta.

16 d’octubre, 2004 12:20  
Blogger Francesc Orteu diu...

Sí, francament, m'atormentava. Quedo, doncs, més tranquil. Gràcies i la primera cervesa que farem junts la pagaré jo, si no hi té problema. Crec que és d'hora per parlar de la segona.

17 d’octubre, 2004 23:55  
Blogger Esponjiforme.com diu...

Molt bé senyor Orteu, doncs quan vulgui concretar dia i hora, ens ho comunica per mail. Posi's un clavell a la solapa i ja el reconeixerem. A nosaltres ens reconeixerà de seguida, serem quatre estudiants rosses, naturals de Suècia, amb el primer botó de la brusa descordat.

I escolti, si per quedar amb vostè ens hem de saltar el seminari de ficció televisiva del Tharrats no passa res. Total, no fa més que posar-nos capítols de "Sexo en Nueva York".

Apa, ja ha lligat. ¿Veu com n'és de fàcil?

18 d’octubre, 2004 00:24  
Blogger Biel Perelló diu...

El senyor Orteu és casat, té previst ser pare de bessons i demà a la tarda té una cita amb mister Angel Pavlosky. Que lo sepan.

18 d’octubre, 2004 03:56  
Blogger Esponjiforme.com diu...

El senyor Orteu sabrà què contestar quan la dona li digui que l'ha trucat la mateixa.

18 d’octubre, 2004 10:05  
Blogger Biel Perelló diu...

Molta fresca hi ha pel món...

18 d’octubre, 2004 14:55  
Blogger Biel Perelló diu...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

18 d’octubre, 2004 14:55  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal