20 d’octubre 2004

Sr. Perelló:

Bla bla bla.
En canvi, pel que fa al seu somni, si vol saber el meu parer, jo sóc de la opinió que no cal deixar la relació estable que deu tenir amb una altra persona. Esclar que aquesta és una qüestió personal de vostès dos i jo no n'he de fer res. Quant a la persona coneguda del somni, penso que hauria de tenir la delicadesa de dir-li que ha somiat amb ella. Potser no caldrà ser més específic, excepte si ella li pregunta: "¿Ha somiat amb la meva vulva o amb tota jo?". Llavors, com a cavaller que és vostè, li haurà de ser sincer: "Amb el seu txirri, senyoreta". Com a liberal, no crec que això hagi de tenir conseqüències en la seva relació estable, perquè defenso el dret de cadascú a somiar amb el cony que li sembli més convenient. És més, trobo ben saludables els somnis lúbrics i els defensaré davant de qui calgui, sempre que siguin amb condó o amb ejaculació exterior (mirant, evidentment, de no esquitxar cap ferida oberta i sagnant de la senyoreta).