02 d’octubre 2004

Una abraçada des de Mallorca

Em disculpo per no haver publicat res durant tants dies, però em trobo reposant a l'illa de Mallorca. De tota manera informo els meus fidels lectors que diumenge 3 d'octubre a les 12:45 a.m. hora local de Barcelona DF arribaré a l'aeroport del Prat i em reintegraré a la vida pública sempre i quan Iberia sigui puntual i no s'esdevingui cap tragèdia aèria on em vegi directament implicat.

Igualment vull desmentir els rumors sobre el meu estat de salut. EM TROBO BÉ, gràcies a Déu. Allò de la quimioteràpia que em van fer va ser un error en confondre el meu historial mèdic. Jo només vaig anar a l'hospital a que em tractessin un excés de greix a la pell. Adjunto una fotografia on es pot comprovar que em trobo PERFECTAMENT.



Durant la meva absència he observat que hi ha algun imbècil que es dedica a publicar sense to ni so frases eixelebrades. Vull denunciar que l'assumpte es troba sota secret de sumari i l'Audiència Provincial de Granada ja està estudiant qui collons és l'autor de semehants subnormalitats. sospito que es deu tractar de l'energúmen de Mr. Orteu o d'algun hacker de poca monta. Tant si és un com l'altre, sàpiguen que sobre ells caurà tot el pes de la llei amb contundència.