30 de novembre 2004

TELEGRAMA URGENT

SENYORS STOP GREUS PROBLEMES INFORMATICS IMPEDEIXEN QUE ESCRIGUI DES DE CASA MEVA STOP ENVIO AIXO DES DE LOCUTORI IL-LEGAL RAVAL STOP ELS DEIXO CAR ACABA DE COMENÇAR BATALLA CAMPAL DE BANANES ENTRE DIFERENTS ETNIES STOP VOLUM MUSICA CARIBENYA INSUPORTABLE STOP EN FI STOP PARO PERQUE NO SE SI HO SABEN PERO ELS TELEGRAMES ES PAGUEN A TANT PER PARAULA I SI ESCRIC MOLT MES AIXO EM SORTIRA PER UN RONYO I MIG I AMB EL QUE ENS PAGUEN NO ESTEM PER GASTOS SUPERFLUS ETCETERA STOP MARXO RAPID PERQUE JOVE AMB TRETS NORDAFRICANS QUE BUSCA NOUS HORITZONS A EUROPA ACABA DE FUGIR A CORRECUITA AMB MEVA MARICONERA STOP

4 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

io tengo tu mariconera, pido un rescate, cuanto estas dispuesto a pagar? Niecesito diniero para mandar a mi familia en Casablanca. Me conformo con un bocata de fuet.

01 de desembre, 2004 12:45  
Anonymous Anònim diu...

Apreciades tres bessones,

Em sembla intolerable aquesta manca de dedicació. El problema no prové de la informàtica, prové de la desídia i la manca de constància. S'està repetint el que ja va passar amb el "Persones humanes". Quan tenen al públic entusiasmat i expectant, el deixen penjat d'un dia per l'altre.

Demà a aquesta mateixa hora tornaré a visitar aquest weblog, i si no hi ha hagut actualitzacions rellevants (no em val un nou angelet o una estrelleta d'Orient) em donaré de baixa. No m'extranya que el Buenafuente no vulgui guionistes catalans pel seu nou programa. La imatge que estan donant del gremi és lamentable. Si se'ls han esgotat les idees, canvïin de feina i muntin una ferreteria.

Atentament,

La seva consciència.

05 de desembre, 2004 17:23  
Blogger Biel Perelló diu...

Totalment d'acord amb vostè, consciència.

Els senyors Orteu i Salvadó semblen totalment aliens a aquest blog. Jo en canvi em sento completament predator. Així doncs es repeteix la clàssica història Alien vs. Predator.

06 de desembre, 2004 14:36  
Anonymous Anònim diu...

Benvolguts senyors,
Sóc un altre ciutadà "anonymous" que també s'afegeix a la crida per una major dedicació de les altres dues bessones. Com és possible que aquest senyor hagi de tirar endavant aquest magneficient weblog des d'un locutori il·legal? Ànim Perelló, no desisteixi
Una salutació

06 de desembre, 2004 20:49  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal