11 de gener 2005

juancho.com

Senyors:

ha arribat el moment de comprar una adreça a la internet. Gràcies a la meva feina al Mètode Larson per deixar de fumar en dos dies, amb Miquel Calçada m'he fet insultantment ric. Ara que disposo de diners per pagar el pis i per a altres despeses supèrflues m'he decidit a invertir. I quina inversió té més futur que una adreça pròpia a la internet? Cap ni una. Quan el preu de la vivenda s'ensorri, només sobreviurem els avispats que haguem invertit en noves tecnologies.

He après dels errors de ma mare; ella va dilapidar gran part de l'herència familiar en accions de Telefónica Móviles i Terra-Lycos. Jo no cometré els seus errors i apostaré per un capital de gran pour-venire: el nostre novel·lot TRES.

Busco nom per a la nostra adreça:

www.tres.com està agafat
www.juancho.com està agafat
www.condor.com està agafat
www.nasa.gov està agafat
www.jimmy-die-joviallen-morsae.com està agafat

Quina adreça suggereixen?

4 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

triquinosi.com està lliure

12 de gener, 2005 12:56  
Blogger Francesc Orteu diu...

Boluda
Juneda
Cornellà
Mañé
Bar Los Maños
Santacana
Canyena
la conga
Aureli
Céspedes
Valbuena
Estel
Cesde Menos

12 de gener, 2005 23:06  
Blogger Biel Perelló diu...

Estimat Anonymous:

triquinosi.com no ens fa justícia. Tant el senyor Salvadó com el senyor Orteu com ko mateix gotzem d'excel·lent salut. Bé. El senyor Salvadó té caspa, però l'OMS la tolera.

Detestable senyor Orteu:

aquests noms que vostè proposa són profundament idiotes. Tenint en compte que aviat co-parirà bessons no em vull ni imaginar els noms que els tocarà patir a les pobres criatures.
Jo demanava un nom seriós per promocionar-nos, no per ser la riota multimèdia.

12 de gener, 2005 23:50  
Blogger Nikochan diu...

Juneda? Ai carai, això em sona al nostre visitant del mes:

http://www.esponjiforme.com/images/visitantes/visitante40000.jpg

13 de gener, 2005 10:01  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal