26 de gener 2005

TRES cavalca de nou

Sí, senyors, acabo d'enviar-li TRES al senyor Orteu. Només avançaré que el meu (brillant i exquisit) fragment conclou així:

Els tres paios es van guarir rera el cos boterut de Sandor per preparar l’estratègia adequada.
Guilleminot es va posar una mica de grava dins la boca per poder vocalitzar:
-Joves amics, proposo que els estabornim.
-No. De cap manera -digué Danielowicz-. Per arribar a l’altra banda només els hem de fer una pregunta molt senzilla... eh... eh... vaja! No me’n recordo.
Ah! No hi ha res com escriure per tenir més ganes d'escriure! Ara que els senyors Orteu, Salvadó i jo mateix ens trobem embarcats en un projecte ambiciós i personal (d'encàrrec) és quan les paraules flueixen espontàniament, com el doll d'una font, com la rialla d'un nen, com una ejaculació precoç...

Per cert, senyor Orteu i senyor Salvadó: creuen que podem fer públic el nostre actual projecte literari personal d'encàrrec?

4 Comentaris:

Blogger Gabriel Salvadó diu...

No crec que haguem de publicar res, ja que és una feina d'encàrreg i implica altres persones. Em sap greu per aquesta gent que llegeix aquest bloc de tant en tant.
Bé, de fet no em sap gens de greu.

28 de gener, 2005 00:05  
Blogger Biel Perelló diu...

Senyor Salvadó:

Malgrat la seva resposta contundent, no l'he entès.
Vol dir que no podem fer públic que treballem en un projecte secret que a partir d'ara anomenaré MIRLO ROJO?
I segons vostè, de què serveix aquest blog si no per donar a conèixer la nostra obra global i fer-nos mundialment famosos?

Vol que ens fem famosos en secret?

Ens veiem demà a missa, i perdoni si el meu to ha sigut massa àcid. Tinc problemes amb el radiador. Per cert, no sabrà pas com s'inverteix una turbina de 900 cavalls, oi?

29 de gener, 2005 18:34  
Blogger Gabriel Salvadó diu...

Sr. Perelló:
M'estranya que no ho hagi entès. La idea és tan senzilla que la podria entendre un nen de dotze anys i/o un noi de trenta-dos amb mongolisme.
Es tracta de no fer pública una cosa que impliqui persones que no som nosaltres o el Sr. Orteu per la raó de que aquelles altres persones no hi han donat el vist i plau i per tant no sabem si poden sentir-se molestes o incòmodes o el que sigui. El projecte MIRLO ROJO està en procés d'elaboració.
Quant a fer-nos famosos, jo tinc la ferma convicció de que si això s'esdevingués seria per alguna cosa, no pas per estar implicats en un projecte que ja veurem com acabarà.
Lamento el meu to extraordinàriament beligerant, però el forn de llenya no m'acaba de funcionar com fóra d'esperar i els croissants se'm torren massa.

03 de febrer, 2005 15:36  
Blogger Biel Perelló diu...

Senyor Salvadó:

El projecte MIRLO ROJO no ens ha de fer mundialment famosos. Sembla ser que no ha entès res de res. Potser hauria de repassar aquells llibres de 1er d'EGB que es titulen "Cartilla". El que ens ha de fer mundialment famosos és TRES, sent MIRLO ROJO un primer contacte amb el dur món editorial (a partir d'ara anomenat NÉCORA).

Quan NÉCORA rebi MIRLO ROJO, de ben segur ens faran treure totes les referències que està fent vostè al BOURBON #1 i als terroristes d'SPECTRA.

Per cert: li ha enviat el SUBDIRECTOR TRES?

03 de febrer, 2005 17:11  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal