13 d’abril 2005

'MIRLO ROJO' surt a la venda i es presenta a TV3 amb el seu nom real: 'No a Madrid 2012'

Dilluns passat vaig tenir l'oportunitat de ser convidat al programa El club, que presenta Albert Om, per participar a un menage a trois intel·lectual sobre el llibre No a Madrid 2012 que hem escrit els senyor Orteu, Salvadó i jo mateix en el més absolut secret als darrers mesos.

La primera sorpresa me la vaig dur en comprovar que El club no és un programa sobre golf, tal com pensava, sinó un magazine per a la tercera edat.

La segona sorpresa va ser que els contertulis eren, de fet, contertúlies (Mercedes Abad i una altra senyoreta el nom de la qual no recordo car la seva mirada clara i penetrant em va encisar mentre m'era presentada), amb la qual cosa, el meu instint gentlemanesc va evitar que entrés en polèmiques i que em veiés obligat a donar la raó a tots els arguments peregrins que posaven sobre la taula.

Tercera sorpresa: a la televisió et maquillen i et col·loquen un petit micròfon a la solapa per tal que no sigui necessari cridar excessivament.

Quarta sorpresa: durant tota l'entrevista, tant el presentador com les contertúlies, es va dir que No a Madrid 2012 és un llibre "força divertit". Jo, personalment, no sé què té de divertit un estudi rigorós com el nostre. Com si les compareixences de la comissió de l'11-M es poguessin titllar de "divertides", o El capital de Karl Marx de "catxondo" o La pelota vasca de Julio Medem de "conyona".

En resum: 'MIRLO ROJO' ja ha fet la seva aparició pública amb llur nom comercial: No a Madrid 2012. Ara només queda signar llibres durant la diada de Sant Jordi i esperar els royalties.

7 Comentaris:

Blogger Nikochan diu...

Sens dubte, una obra coherent amb la seva trajectòria literària i intel•lectual. Això de per sí ja és positiu.

Mirin que els vaig demanar que ens concedissin la primera entrevista promocional. Però evidentment, si no es van dignar a prendre un cafè amb nosaltres, menys disposats estaran a concedir-nos l'entrevista.

Un cop desvetllat el projecte "Mirlo Rojo", i deixant de banda "Tres", quina obra tenen en ment de cara a un futur proper?

Hi ha molts temes tan apassionants com el que tracta Mirlo Rojo, i dels quals ningú ha publicat res interessant que jo sàpiga. La conveniència o no d'un tramvia a Barcelona, la cel•lulitis, els telèfons mòbils, l'esclerosi múltiple o la cel·lulitis en són exemples clars.

14 d’abril, 2005 00:27  
Blogger mai9 diu...

m'encanta el curriculum de Biel Perelló: "va estudiar natació i ha estat a París dos cops."

una pregunta, el llibrot akst es podrà comprar en Castellà?

14 d’abril, 2005 01:52  
Blogger Nikochan diu...

Jo crec que el llibre el venen igual encara que el demanis dient "oiga, déme el último libro de los que hicieron el Persones Humanes y ahora escriben". Els botiguers, quan es tracta de vendre, entenen totes les llengües.

14 d’abril, 2005 02:11  
Blogger mai9 diu...

senyor Nikochan, quan dic comprar el llibre en castellà vull dir k el llibre estigui *en* castellà, a vegades se li escapen les coses més obvies. :P

14 d’abril, 2005 15:10  
Blogger Nikochan diu...

Em sembla que els asteriscs han acabat de complicar la cosa. De tota manera, començo a intuir per on va.

14 d’abril, 2005 18:45  
Blogger EVF diu...

Aquest llibre, pot ser que estigui en contra de la candidatura dels Jocs Olímpics de Madrid 2012? És que a jutjar pel títol no m'ha quedat massa clar

19 d’abril, 2005 18:17  
Blogger Palangre diu...

No home, no. És un llibre de receptes a l'estil de "cuina per solters".

20 d’abril, 2005 18:39  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal