02 de maig 2005

AK-47

L'AK-47 es una arma lleugera de fabricacio sovietica emprada per l'exercit nordvietnamita durant l'anomenada "Guerra del Viettnam". Aquest tipus de fusell es lleuger, precis i fiable, i aixo no ho dic per dir, sino per experiencia.
Ahir vaig tenir l'oportunitat unica de disparar amb aquesta meravella que tants maldecaps va donar als nordamericans.
A la localitat de Cu Chi s'hi troba el complexe de tunels de Cu Chi; una extensa galeria de tunels excavats sota terra pels charlies i que els servia d'amagatall per donar pel sac als ianquis. La visita turistica als tunes inclou l'opcio de fer practiques de tir amb armament real. Amb tot tipus d'armament. Des de pistoles fins a fusells king size.
Els que, com jo, no hem tingut l'oportunitat de fer el servei militar i no hem tingut acces a les armes de foc sempre ens podem conformar amb iniciatives de paisos ridiculs com aquest. Una bala, un dolar.
Per desgracia no em va ser permes de disparar a objectius en moviment, sino a una diana situada a unes quantes iardes. Tot i no haver disparat a la meva vida, els gens violents que m'acompanyen es van activar i vaig encertar al centre.
El retroces, pero, em va provocar una luxacio lleu a l'espatlla i la deflagracio una sordera practicament total durant la resta del dia. Cal afegir que les ulleres van sortir disparades cap a enrera i cap a un punt indeterminat de la selva. Per una banda les probabilitats de trobar un bon optic (fins i tot un optic no amateur) al pais son irrisories, pero per l'altra, les possibilitats de trepitjar una mina oblidada al mig de la selva son moderadament molt altes, per tant em vaig decidir a donar-les per perdudes i renovar la meva imatge amb una autentica muntura Saigon-style.
Se que aquest post encendra l'enveja desenfrenada del senyor Salvado, pero tant em fot. Jo he disparat un AK-47 i ell no.

1 Comentaris:

Anonymous Pere-Anton Garcia Wilkinson diu...

Senhor Perelló,
Diferentemente do publicado em "Megacolisão de icebergs deve mudar mapa da Antártida", o B-15, e não B-15A, tinha uma área de 11,6 mil quilômetros quadrados. O erro já foi corrigido.
Obrigado.

06 de maig, 2005 22:29  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal