11 de juny 2005

Fotografia truculenta

Ja que el senyor Salvadó fa cas omís de les meves peticions reiterades de retirar la nefasta fotografia que tanca aquesta extraordinària pàgina, em veig obligat a contraatacar. Adjunto una instantània del miserable en qüestió.



El senyor Salvadó va ser despatxat de la feina com a guionista del programa de l'AC per "reajustaments de plantilla", segons ell, tot i que em consta que hi ha una querella pel mig on hi apareixen les paraules "insubordinació", "tocaments", "amenaces" i "fum de pipa". Afortunadament acaba de trobar feina de pallasso-terapeuta a la secció d'oncologia de l'Hospital Niño Dios de Sant Cosme.

4 Comentaris:

Blogger Nikochan diu...

M'encanten les seves baralles de P3. I m'encanta la fotografia, sembla en Georges Moustaki amb demència senil.

11 de juny, 2005 13:15  
Blogger el de la 13 diu...

Monsenyor Perelló:

No em prengui per raret però, a arrel del seu afalgador comentari al meu modestèrrim blog, he descobert el seu i, rediantre, cal que el feliciti.

Rebi una cordial salutació de part de la meva santa mare

PD: faci el favor de recomenar-me al seu patró. Potser li interessi saber que tinc unes aptituds naturals per viatjar en Bussiness class i que els salaris exhorbitadament alts no suposen un problema insalvable per la meva part.

11 de juny, 2005 13:40  
Blogger serenets diu...

Escriviu tant bé i amb tanta gràcia que fins i tot em fa vergonya deixar-vos algun comentari.
Jo crec que vostés tindrieu futur com a guionistes de tele.


petons
Pont9

11 de juny, 2005 21:44  
Blogger EVF diu...

Sembla que el Sr. Perelló està visitant modestos blogs a tort i a dret, a jutjar pel que diu el sr. de la 13 i el fet que jo mateix rebés l'extraordinari honor de la seva visita al meu paupèrrim blog. Deu ser que a bisnes clas hi ha internet i l'home té llargues hores per navegar pels racons de la xarxa.

12 de juny, 2005 12:19  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal