20 de juny 2005

Moscou I -Pròleg-

Moscou és una merda punxada en un pal.

I ara anem a allò que interessa: els Amebes (o alguna cosa així) i la nostra estimada i admirada El cançoner de la Loly ens envien una enquesta. El tont de la fauve del senyor Salvadó ha respost el qüestionari a l'altra punta de la internet. Per sort, jo, amatent, recupero aquí les seves delirants respostes i els hi afegeixo les meves. Les del senyor Orteu me les he inventat:

Gabriel Salvadó i Biel Perelló
presenten
Els Mêmes

Deu àlbums de la meva col.lecció:
[Salvadó]: The Dubliners, etc.

[Perelló]: Operación Triunfo, "Gala 2", Operación Triunfo, "Gala 3", Operación Triunfo, "Gala 4", Operación Triunfo 2, "Gala 2", Operación Triunfo 2, "Gala 3", Operación Triunfo 2, "Gala 4", Operación Triunfo 3, "Gala 2", Operación Triunfo, "Gala 3", Operación Triunfo, "Gala 4", Operación Triunfo, "Homenaje a Disney".

[Orteu]: Communards.

Discos que et fa vergonya trobar buscant resposta al punt anterior:
[Salvadó]:Manu Chao

[Perelló]: Cap.

[Orteu]: Uh?

Quantitat total de música baixada al meu ordinador:
[Salvadó]:Poca.

[Perelló]: 165 bytes.

[Orteu]: No entenc la pregunta.

Últim CD que he comprat:
[Salvadó]:ZZ Top, “The first album”.

[Perelló]: No ho recordo.

[Orteu]: Communards.

Última cançó que he escoltat abans de llegir aquest post:
[Salvadó]: Una de The Dubliners.

[Perelló]: No ho recordo.

[Orteu]: Tiru-liru-liiiiiii. Tiru-tiru-liru (aprox)

Cançons que escolto que signifiquen alguna cosa per a mi:
[Salvadó]: Una de The Dubliners.

[Perelló]: Varien constantment.

[Orteu]: Algunes de Communards.

Llibres que llegeixo durant l'any:
[Salvadó]:Sencers, entre molt pocs i zero.

[Perelló]: Sobre la mitjana europea.

[Orteu]: Quin any?

Llibreria o biblioteca:
[Salvadó]:Llibreria per llegir, biblioteca per posar-me calent.

[Perelló]: Llibreria des del 1996.

[Orteu]: Uh?

Últim llibre llegit:
[Salvadó]:Un sobre The Dubliners.

[Perelló]: "Rússia i Bielorrússia", guia de Lonely Planet.

[Orteu]: Sí.

Llibres que llegeixo aquests dies:
[Salvadó]:Un sobre The Dubliners.

[Perelló]: Cap ni un.

[Orteu]: Dicsionari Catalá.

Cinc llibres que m'han marcat:
[Salvadó]:Un sobre The Dubliners.

[Perelló]: "Así se hacen películas de dibujos", d'Ed Tietjens i "Súper Humor XX", de Francisco Ibáñez.

[Orteu]: Què vol dir "marcat"? Signat? Tinc les lletres dels Communards signades per l'Ignasi Riera. No sé si val. Ho sento.

Cinc persones a qui passo aquesta cosa:
A Arcadi Espada, als amics de Libertad Digital, i a J. M. Terricabras.

7 Comentaris:

Blogger Nikochan diu...

"Llibreria per llegir, biblioteca per posar-me calent".

Ai, senyor Salvadó, vostè és dels nostres! Nosaltres vam estudiar filosofia per la biblioteca, i cregui'm, no ens en penedim. Allà hi vaig veure el primer tanga.

Els agraeixo que hagin respost a aquesta cadena absurda. A les respostes hi he trobat a faltar en Lluís Llach, tot s'ha de dir. L'altre dia a la Fnac hi vaig veure un pack amb diversos discos seus i un gorret de sidós inclòs a mode d'obsequi. Penso que seria una bona manera d'introduir-se en el món d'aquest cantautor. Juntament amb l'Asha Miró, és un dels pilars de la nostra cultura.

Ara hauré de visitar diàriament el blog d'en Terricabras. Quins collons.

20 de juny, 2005 11:40  
Blogger serenets diu...

Jo enlloc de la lectura tinc altres aficions, altres deliris...altres fixacions.
us convido a veure la última foto penjada al meu blog :)

També us volia saludar...us llegeixo sovint...pq ah! no hi ha cap dels tres que em contesti als meus mails

sou uns bandarres!!

21 de juny, 2005 19:11  
Anonymous el culito diu...

No em veig amb cor de fer cap comentari. Ho sento.

21 de juny, 2005 22:10  
Blogger Palangre diu...

El culito és un exemple perfecte de la diferència, no només filosòfica, entre "dir" i "mostrar".

24 de juny, 2005 02:53  
Blogger Lola diu...

Distingits senyors Perelló i Salvadó (sense erre):

Què amatents que són. Què sensibles i sobretot obedients.

Unes grans persones, amb uns grans gustos, sobretot l'amor cap a Terricabras, el gran filòsof de l'Europa contemporània

27 de juny, 2005 17:54  
Anonymous anònima diu...

Sr. el rei Nikochan, podria explicar-me que els passa als tios amb els tangues? Si són la cosa més antiestètica del món... I no em digui que també troba eròtic el nou vídeo de la Shakira on retrata el dur món de les dones que han de treballar a les refineries de petroli i els greus problemes de salut que comporta, com atacs epilèptics que la noia pateix constantment.

30 de juny, 2005 18:35  
Blogger Nikochan diu...

Senyoreta Anònima,

No suporto els tangues. Són un producte de l'ateïsme i una guarrada. Admeto que el primer tanga que vaig veure em va impressionar. Però, com deia el meu professor de metafísica, "no todo lo moderno vale por ser moderno".

No conec a la senyoreta Shakira, ni tampoc a cap epilèptica. Jo només escolto rock de comarques.

30 de juny, 2005 19:45  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal