19 d’agost 2005

Em cago en els homeòpates

Era necessari. Punt final.

3 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

jo no.

22 d’agost, 2005 23:37  
Anonymous Anònim diu...

I jo em cago en els que es pensen que només anant a la contra de tot aconseguiran una imatge de personatge maleït que cada vegada que obre la boca és per profetitzar consignes per fer caure la bena dels ulls als seus seguidors. I envoltats d'aquesta aurèola de misteri podran dissimular aquells grans vermells de la cara i aconseguiran follar-se a més ties.I si no es mengen un rosco almenys podran dir que no els importa perquè passen de tot i de tothom i estan predestinats a ser incompresos. Era necessari. Punt final.

24 d’agost, 2005 18:59  
Blogger vidal sexual diu...

Jo no només em cago en els homeòpates sino en la homeopatia en ple, en els esotèrics convençuts i en els fenòmens paranormals dispersament hèrlics... que no vol dir res però queda de colllons. Ah guaita! I també en la medecina psicobiològica de la que normalment en forma part un grup imprecís de metges generalistes avorrits. He dit.

25 d’agost, 2005 19:46  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal