01 de setembre 2005

Diagnòstic

La meva doctora homeòpata em diu que puc estar tranquil, que no tinc símptomes greus d'homosexualitat més enllà de l'amaneració pròpia de les persones sensibles.

La meva doctora homeòpata porta bata blanca i em dóna confiança. Té el diploma universitari penjat a la consulta, al costat de l'horòscop xinès i d'un mapa energètic de la planta dels peus.

La meva doctora homeòpata m'escolta sense presses i em posa un CD amb càntics dels innuits i sons new age mentre m'atén.

La meva doctora homeòpata m'ha receptat uns comprimits d'oscilococilum i m'ha dit que llegeixi PHP a fondo i que en pocs dies els temors i els nervis s'esvairan.

Em sembla que estimo la meva doctora homeòpata.

8 Comentaris:

Anonymous Dr. Benway diu...

Els metges joves d'avui en dia són tots uns inútils que no sabrien ni obrir un granet sense un bisturí elèctric amb drenatge i sutura automàtica... Aviat començarem a operar per control remot a pacients que ni veurem... No servirem per res més que per apretar botons... La cirurgia ja no necessita habilitat... Ni coneixements, ni tècnica... ¿li he explicat aquell cop que vaig realitzar una apendicectomia amb una llauna de sardines rovellada? I a més...

01 de setembre, 2005 19:34  
Anonymous dErsu_ diu...

Perelló, sou un poeta. No, no faig broma (crec). Saludeu, si és possible, a la doctora de part meva.

03 de setembre, 2005 16:45  
Blogger EVF diu...

Sr. Perelló,
Veig que es reanima la vidilla dels seus posts, Sr. Perelló, després que quasi ja només hi passessin els esponjiformes (afectuosament, per cert, ara sembla ser que les vaques es van encomanar dels homes i no a l'inrevés).
Respecte de la seva eventual homosexualitat, recordi que sempre es pot corregir mitjançant dutxes fredes i descàrregues elèctriques als genitals. Potser la seva senyora o l'esmentada doctora podrien donar alguna resposta als seus dubtes; el fet que alguna de les dues l'atregui és senyal de la seva pròxima curació. Recordi que el fet que dites dames li fiquin un dit a l'ullet de tant en tant no significa necessàriament que vostè sigui homosexual.
Per qualsevol aclariment extra, no dubti a consultar la pàgina de la NARTH, que sens dubte li serà de gran utilitat.
Atentament,
Evarist Vallfogona

03 de setembre, 2005 23:42  
Blogger Pedro diu...

Senyor Perelló, m'estic llgeint el llibre "perquè no llegeixo" de Francesc Orteu. Vol dir que vostè no és el negre d'aquest gran farsant que és el senyor Orteu.

06 de setembre, 2005 13:59  
Blogger Biel Perelló diu...

Senyors:
disculpin la meva tardança en respondre els seus afectuosos missatges. Anem per parts.

Dr. Benway:
li agraeixo profundament la seva participació en aquest estimable blog. Ja era hora que algú amb una carrera universitària honorable hi deixés la seva opinió. Això estava esdevenint un perillós cau pseudo-científic.

--------------
Senyor dersu:
molt amable el seu comentari. Això de "poeta" m'ho prenc com un afalac, tot i que la meva senyora interpreta que, en realitat, vostè m'està dient "inútil" i "deixalla social". Em sento plenament identificat amb el seu "no faig broma (crec)". Li adverteixo, però, que aquesta manera de pensar l'aparta de la mediocritat malgrat que el conduirà irremeiablement a la incomprensió de la massa i a l'autodestrucció emocional.

----------------
Senyor EVF:
em té admirat el ritme espasmòdic i, alhora, frenètic del seu blog. La densitat del seu post sobre com inclinar una moto aplicant-hi, entre d'altres, el Principi d'Arquímedes, la Teoria de la Relativita, i el Principi d'Incertesa de Heisenberg m'ha fet replantejar-me moltes coses. Tanmateix.

-------------
Senyor Pedro:
rotundament no sóc el 'negre' (prefereixo dir-ne 'l'afro-americà') del senyor Orteu. Que el senyor Orteu és un farsant, afirmatiu.
Que és un impresentable, sense dubte. Que és un carallot, i tant. I encara faig curt.

07 de setembre, 2005 04:29  
Blogger Nikochan diu...

Què se n'ha fet, d'en Perelló?
Fa tants dies.
Què se n'ha fet, d'en Perelló?
Fa tant de temps.

Dels altres dos, què se n'ha fet?
Fa tants dies.
Dels altres dos, què se n'ha fet?
Fa tant de temps.


Acords de guitarra:

Do La m Fa Sol7

08 de setembre, 2005 22:25  
Blogger Biel Perelló diu...

Sr. Nikochan:
per què no convida el senyor TdQ a fer-ne un 'audiopost', d'aquest comentari que m'ha deixat? O potser no és un 'audiopost' sinó un 'audiocomment' o un 'audiofolk'.

08 de setembre, 2005 22:41  
Blogger Nikochan diu...

No sigui desagraït. Gràcies a mi parlen de vostè als blocs de prestigi. A més, això dels audioposts catosfèrics ja està demodé. Ara toquen els videoposts:

http://enricborras.castpost.com/12286.html

Crec que Catalunya és l'únic indret del món on s'usa la tecnologia d'aquesta manera.

08 de setembre, 2005 22:48  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal