19 de setembre 2005

Indignant

¿A què es dediquen els diners públics dels contribuents? Mirem-ho al diari:

“Un grup de científics han aconseguit a França utilitzar cèl·lules mare extretes d'embrions de ratolins per tractar el cor malalt de diverses ovelles, informa aquesta setmana la revista britànica The Lancet.” (El Periódico)
¿Ens prenen el pèl? ¿No hi ha res més urgent que curar ovelles? ¿Els científics han de perdre el temps fent prestidigitacions amb ovelles i ratolins?

Tots hi sortiríem guanyant si els científics es dediquessin a temes seriosos que sí que preocupen: acabar amb l’acné, curar-li la fibraòptica a Manuela de Madre, aconseguir que els vells no facin fàstic, vacunar els homosexuals, acabar amb la violència domèstica... i això que estic improvisant. La llista és llarguíssima.

5 Comentaris:

Anonymous Iósódéu diu...

Demà mateix m'hi poso, ho prometo.
(Després d'esmorzar)
Atentament,
el vostre biòleg molecular

20 de setembre, 2005 00:16  
Blogger mai9 diu...

Senyor Biel ja es nota k improvisa, li haig de dir k ja fa força temps k els homosexuals es poden vacunar. Com a mínim més de dos mesos, jo em vaig vacunar llavors i no em van preguntar si era homosexual.

20 de setembre, 2005 03:37  
Anonymous Catxum! diu...

Voleu dir que no és una errata ortogràfica?. Allà on diu "el cor malalt de diverses Ovelles", hauria de dir "el cor malalt de diverses velles". Crec que per tractar el cor malalt de persones del sexe femení d'edat avançada, res millor cèl·lules mares extretes d'embrions de ratolins.

20 de setembre, 2005 10:43  
Blogger Biel Perelló diu...

M'alegra veure que algú (sr. iósódéu, és vostè romanès?) em pren seriosament i vol fer alguna cosa al respecte.
En canvi la gran majoria (mai9 i catxum!) no són capaços de veure amb els propis ulls la realitat i s'agafen com imbècils a les teories "oficials". Sento vergonya aliena i torera!

21 de setembre, 2005 01:28  
Blogger vidal sexual diu...

Al·lucinant pèrdua de temps dels científics actuals.
Abans això no passava, els científics de l´`epoca Einstein o Madamme Curie estaven pendents del què menjarien per sopar i no d'aquestes bajanades.
La ciència està en crisi, només val la pena anar a CosmoCaixa per veure com els estudiant fan malbé els dinossaures 3D.

22 de setembre, 2005 10:29  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal