01 de setembre 2005

Sensibilitat i profunditat

Com que no tinc temps ni ganes d'escriure però tampoc no vull decebre els milers de centenars de lectors d'aquest estimable blog, copio un poema, per la cara, que veig que "es porta" molt i que dóna prestigi.

Lamentablement no tinc la versió original en portuguès del poema. Sé que això em donaria bonus, però què hi farem...



(...)

¡No me cojáis del brazo!
No me gusta que me cojan del brazo. Quiero ser solo.
¡Ya he dicho que soy solo!
(...)



Francisco Pessoa
LISBON REVISITED (1923)

11 Comentaris:

Blogger Nikochan diu...

D'aquest poema n'hauria de fer un audiopost el senyor Ibañez. De fet, si no recordo malament, ell mateix ha traduït alguna cosa de l'autor. Senyor Ibañez, si llegeix això, ja sap què toca.

01 de setembre, 2005 08:33  
Blogger tonibanez diu...

OK, faré un audipost pessoà en portuguès. Però no es Francisco, collons, sinó FERNANDO!!!!

01 de setembre, 2005 11:39  
Blogger Nikochan diu...

Paco Pessoa és més comercial, i tots sabem que en poesia la comercialitat mana. Gràcies per acceptar la proposta, no esperava menys. Penso que serà capaç de dotar al poema d'una dimensionalitat que en Perelló, pauvre diable, no podria assolir per molt que ho intentés.

01 de setembre, 2005 11:47  
Blogger Biel Perelló diu...

Senyor Nikochan:

és absolutament mesquina la seva falta d'ètica. Què és això d'animar el personal a copiar i reproduir els continguts de la nostra pàgina? Què li semblaria si jo fes el mateix? Que no coneix el significat de la sigla SGAE? Que no n'hem parlat prou en aquest estimable blog? Que no sap que mr. Salvadó és íntim de mr. Teddy Bautista? Li pot caure el pèl, guanaco restret!
------

Senyor TdQ:

està absolutament segur que és Fernando? La meva edició és de fiar: "Poemas celectos", Ed. Gremio de sapateros de Cusco, 1970. Prólogo de los Hermanos Ayaguasca.

01 de setembre, 2005 11:54  
Blogger tonibanez diu...

'Lisbon Revisited' no és ni Paco Pessoa ni de Nando Pessoa, sinó de ÁLVARO de CAMPOS!

01 de setembre, 2005 14:50  
Blogger serenets diu...

Pq mai em contesta als meus posts?
pq mai em torna els petons i els records i les abraçades q li envio?

em sento com vosté mateix, com el tracten el senyor Orteu i Salvadó.

ja no l'estimo

Marta P

01 de setembre, 2005 16:22  
Blogger Biel Perelló diu...

Senyor TdQ:

Admeto que l'edició de què disposo és, potser, poc acurada. Me la van donar de franc només per assistir a una xerrada informativa d'Herbalife, a l'Hotel Princesa Sofía.
---

Senyoreta serenets:

No pensi que no em recordo de vostè. El que passa és que la meva senyora controla totes les noies que deixen comentaris i em diu que sóc un "guarro" i un "buscón".

Rebi, de tota manera, una afectuosa abraçada a les domingues.

01 de setembre, 2005 16:31  
Blogger el de la 13 diu...

Senyoreta serenets:

Acabo de visitar el seu blog i la veritat és que no entenc el perquè de la indiferència del senyor Perelló. Vostè i les seves amigues semblen ser d'allò més simpàtiques, amén de semblar gaudir d'una certa i desitjable laxitud moral. Jo, personalment estaria disposat a contestar-li els posts i fins i tot a realitzar algun eventual treball extra.

01 de setembre, 2005 17:29  
Blogger Nikochan diu...

Benvolgut Perelló,

Això de "guanaco restret" m'ha dolgut. El guanaco és un animal molt noble i jo també en sóc molt, de noble.

No em fa por el senyor Salvadó ni les seves relacions amb la SGAE. El seu jeto ha estat penjat a la pàgina principal d'esponjiforme durant tot el mes d'agost, i encara no l'hem substituït. Pel que sembla, no l'ha molestat que violéssim el seu dret d'imatge. Segur que és més flexible i comprensiu del que sembla.

Per cert, què li semblaria ser visitant del mes de setembre?

01 de setembre, 2005 20:51  
Blogger serenets diu...

Senyor Perelló,

Igual el perdono, però m'ho he de pensar.

------------------
Senyor de la 13,

M'omple de joia i d'orgull que ens trobi d'allò més simpàtiques. Ja sap, deixi posts sempre que vulgui, serà benvingut. D'altra banda li faré arribar el poster de Gucci signat per mi mateixa i un tanga de cada una de les meves amigues

02 de setembre, 2005 12:02  
Blogger tonibanez diu...

ACHTUNG: El post pessoà que us havia promès, ja està a punt... El penjaré cap al tard, quan sigui fosc, perquè l'atmosfera acompanyi la meva memorable obra d'art sònica...

02 de setembre, 2005 13:22  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal