28 d’octubre 2005

Falsos rumors de la TV

No sé si algun cop he dit que, gràcies a Déu, tinc la feina més meravellosa i fantàstica del món: la feina de treballar a la televisió.

Segurament els fidels lectors i el públic en general sentiran enveja per no poder accedir a aquest món de glamour al qual jo sí tinc accés il·limitat. Per això la gent del carrer s’inventa històries i patranyes amb l’únic objectiu de desacreditar els professionals que treballem a la tele. Per això ha arribat el moment de desmentir, amb coneixement de causa, alguns rumors malvats sobre els meus companys de professió.

-Josep Cuní no té un braç ortopèdic.

-Àngel Casas no té cap pòster de Franco al seu despatx.

-Miquel Calçada no va morir en accident durant la gravació d’un programa.

-Carles Francino no és propietari de la granja de micos de Camarles.

-Àngels Barceló no espanta els conductors en un revolt solitari.

-Josep Maria Benet i Jornet no lloga habitacions a magribins.

-Ramon Colom no va comprar cap gos a la Xina que resultés ser una rata.

-Mari Pau Huguet no ha robat mai cap ronyó a ningú.

6 Comentaris:

Blogger Prozacat diu...

Idolatrat sr. Perelló,
M’agradaria saber perquè el senyor Villatoro fa el programa que fa a la TV. Esperant ser seu (je, je, je… és broma)…

http://com_anem.lamevaweb.info/index.php

28 d’octubre, 2005 21:29  
Anonymous Gabriela diu...

Si le dic la veritat no li tinc cap enveja. Vosté deu tenir encara més estrés que jo.
I perdoni si tinc faltes d'ortografia, però encara que tinc el módul, no m' aclareixo. És clar que si vosté treballa a la tele, això no deu amoïnar-lo pas. Un petó.

30 d’octubre, 2005 10:14  
Blogger subal diu...

Hola Perelló,

no se m'acut res graciós per amanir el seu post, així que deixi'm parlar amb la Gabriela.

Gabriela, lamento no haver pogut posar-me al seu costat en el seu post sobre Catalunya, però no sé per què, no funcianava el sistema de comentaris.

Una salutació, Gabriela, i a vostè també, senyor Perelló.

30 d’octubre, 2005 15:36  
Anonymous Anònim diu...

La tele és una merda i tv3 cada dia ho és més.No us fa vergonya als que treballeu al medi que s'emetin programes com 3D. Si us plau, STOP BROADCASTING SHIT!!!!

Marc.

30 d’octubre, 2005 22:47  
Anonymous Anònim diu...

Quim Sitjar diu:
sr. Perelló estic molt atent als seus comentaris i escrits. Un plaer!

30 d’octubre, 2005 22:49  
Blogger vidal sexual diu...

Més falàcies del món de la comunicació i la faràndula:
-El nou canal Cuatro no està negociant amb Jiménez Losantos per presentar l'informatiu España News del cap de setmana.
-Matías Prats no té un 600 matrícula de Barcelona.
-Jordi LP no és un robot.
-Maria de la Pau Jané no és la màxima accionista d'una coneguda marca de cotxets per a nadons.
-Ronaldinho no es guanya un sobresou fent les separacions del paviment dels vestidors del Nou Camp amb les dents.
-Jimmy Hendrix no fa profanacions a tombes d'altres músics.
-Gemma Nierga no va estar casada amb Boris Izaguirre.

04 de novembre, 2005 09:34  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal