10 de novembre 2005

I love Jordany

La ironia a temps. La setmana passada es va emetre el capítol de Jordània a l’Afers Exteriors, un programa on he treballat (ja no cal amagar-ho). Hores d’ara em pregunto que hauria passat a TV3 si el capítol s’hagués d’emetre demà. Segurament m’haurien obligat a refer el guió de dalt a baix en 9 hores.

Permetin-me, estimats lectors, que em posi sentimental. A Amman hi vaig fer uns quants amics (no anals, evidentment) i ara pateixo per ells. Tothom deu recordar l’extraordinària crònica que hi vaig fer. No me n’amago: I love Jordany. I avui més que mai.

Els jordans que vaig conèixer em van semblar pacífics i molt bona gent. Posats a trobar-los alguna pega només puc dir que el nostre conductor s’adormia al volant. Nimietats. O que vam estar en contacte amb restes d’explosius, tal i com van esbrinar sagaçment les autoritats aeroportuàries del Canadà quan em van arrestar en trobar indicis d’una mena de dinamita a la motxilla que havia portat durant tot el viatge a Jordània. Però això no és més que una anècdota.

Són els desavantatges de viatjar molt i gratis: fas amics arreu del món i pateixes per ells.

14 Comentaris:

Blogger EVF diu...

Li desitjo de tot cor que els seus amics jordans estiguin bé.

10 de novembre, 2005 10:14  
Blogger Prozacat diu...

hola senyor Perelló,
ostres pel que es veu sempre sóc l'últim en assebentar-me de les coses. Jo sabia que vostè era guionista però no d'aquest programa mediocre del Calzada que m'avorreix a mi i a la majoria de gent catawana.
Amb tot, considero que vostè m'agrada i que és una llàstima que perdi el temps en un programa que sens dubte li va petit i que el desprestigia. Per cert ja vaig anar a veure la Novia cadàver i avui vaig a la cubana i vull que ens recomani més pel.lis i vull que foti un cop d'estat al Calzada i surti vostè per la tele.

10 de novembre, 2005 13:59  
Anonymous "el culito" diu...

Sr. Perelló: No entenc perquè li haurien de fer canviar el guió del programa, de totes maneres, aprofito per dir que si necessita un sherpa que li porti les maletes, no cal que busqui més. Per un preu mòdic m'ofereixo a fer el sacrifici d'anar voltant pel món sense cap objectiu concret, amb totes les despeses pagades, tal com fa vostè.

10 de novembre, 2005 20:07  
Blogger Mikel diu...

Doncs jo tampoc sabia que el Sr.Perello era guinista del programa d´en Mikimoto.
No se , jo soc dels que tinc al Miquel Calzada catalogat com a mikimoto i no el se veure fent res mes.
No puc amb afers exteriors per culap d´aixo.

10 de novembre, 2005 20:33  
Blogger subal diu...

Escolti'm, bon home, a Holanda no van tenir cap experiència psicotròpica? Vull dir, no veu anar a cap parc public amsterdanés a fotre-us un bolet?

El vostre programa no té credibilitat. No veu fumar marihuana? No veu fer una cua d'un en qualsevol forat del barri Vermell?

El programa encara no ha acabat, però en fí. Ara acaba d'acabar. En fí.

Serafí.

(...)

Jo tinc una lleugera relació amb el programa de la Xina.

10 de novembre, 2005 22:17  
Anonymous susbtitut diu...

Senyor Perelleau, quan us poseu íntim i profund, emocioneu. No em pensava pas que us fessiu amb mahometans, pero en tot cas espero que estiguin bé i, sobretot, que res no us relacioni amb les explosions. El programa d'Holanda, molt bé.

10 de novembre, 2005 22:44  
Blogger Biel Perelló diu...

Senyors,

els agraeixo el seu suport. Encara és hora que els senyors Orteu i Salvadó condemnin aquests salvatges atemptats contra el ram de l'hosteleria jordana i es preocupin per la vida dels meus amics.

Senyor Prozacat: m'he fet un fart de sortir per la tele: fent de subnormal, fent d'oligofrènic, fent d'autista, fent d'imbècil, fent de francès i, fins i tot, fent de juvenil del Real Madrid amb el senyor Salvadó.

Senyor subal:
quina relació té vostè amb el programa de la Xina? Doni'm alguna pista. Malauradament no hi vaig anar de cos present. No serà vostè maoista?

10 de novembre, 2005 22:56  
Anonymous Anònim diu...

Senyor Perelló, hauria de saber que en Mac el seu blog es veu de pena. Faci alguna cosa.

10 de novembre, 2005 23:08  
Blogger Prozacat diu...

sr, Perelló. la propera vegada que surti a la tv ens ho fa saber perquè el mirarem, i no ho dic de conya. Per cert, he anat a veure quiero ser famoso de la Cubana i era per plorar, sal gruixuda, humor cutre, quatre gordes fent d'andaluses i una de lleidatana de poble i ni puta gràcia i ni cantaven bé ni res. O és akesta mala època que estic passant? En tot cas, ara lamento que a la gent no li agradi els afers exteriors, però és que és bastant pesat i dolent i el mikimoto afarta i fa el cul massa gros, i com que no entrena mai ni té abdominals ni res i a segons quines edats, Biel, sr. Perelló perdó, a segons quines edats els abdominals i estar en forma i no fer el cul molt gros és important per no semblar un mitja merda o un massa pagat d'un mateix, no sé si m'explico ara. Sr. Perelló cada dia miro el seu blog, compti amb mi.Orteu i Salvador no trigaran a aparèixer.ànims

11 de novembre, 2005 01:13  
Anonymous Marion Nixon diu...

Sr. P

em sumo a la condemna, tot i no ser ni Orteu ni Salvadó. També espero que els seus amics estiguin bé.

Sobre el programa d'Holanda no en puc dir res perquè he estat tota la nit vomitant i, és clar, em costava mantenir l'atenció. En qualsevol cas, l'he gravat per quan no tingui res millor a fer.

MN

11 de novembre, 2005 09:57  
Blogger Pedro diu...

Ja m'imagino les farres que us debieu pagar i pegar amb el Genís Sinca arreu del món...

11 de novembre, 2005 20:07  
Anonymous Dhamma diu...

Abans de res dir-li que espero que els seus amics jordans estiguin bé.

I després dir-li que a mi SI que m'agrada l'Afers Exteriors. N'hi ha de millors i n'hi ha de pitjors (lo de la galeta de l'Inca i Mallorca s'aguantava pel pèls, per ser suau), però en general m'agrada per fresc, tranquil i curiós i me n'alegro que hi hagi gent que s'ho sàpiga muntar i viure "by the face" tant bé. Jo el felicito. Per cert, si veu el senyor Mikimoto, li pot donar records del "cabo basura?". Ell ja sabrà. Moltes gràcies.

12 de novembre, 2005 12:37  
Blogger subal diu...

responent les seves àncies d'obtenir coneixement sobre el món que l'envolta li diré que tinc una lleugera relació amb Toni Vives u Josep Giró. Sap per on vaig, bon home?

14 de novembre, 2005 10:35  
Anonymous Anònim diu...

pobre perelló

deu ser depriment veure cm la majoria dels lectors del seu blog són tant subnormals que menystenen el millor programa que es fa avui a la tv. Un dels pocs que encara salva la dignitat de la cada vegada més lamentable TV3, que ja fa anys (bastants) que està en caiguda lliure.

de tota manera, què es pot esperar de memos que van a evure espectacles tant deplorables com el de la cubana? el prozac degenera les neurones fins a aquests nivells subhumans?

15 de novembre, 2005 12:09  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal