12 de febrer 2006

Cine club: El Bola (1926)

4 Comentaris:

Blogger Guineu diu...

No sabeva jo que el pare del Bola fos el famós líder de la resistència boltxevic.

12 de febrer, 2006 17:53  
Blogger Prozacat diu...

Joder senyor Perelló, Biel, jo també vaig tenir aquest nino de petit. El meu, però, va patir un accident, el vailet va buidar-li un ull i la meu mare va fotre-li un pedaç rotllo Tito de Iugoslàvia, crec q era no?
Bé, m'ha fet gràcia.
M'ha fet gràcia també veure'l en el video anterior fent de sr. Smith, força millor que fent d'espermatozoo blau.Vaig intentar escriure un bloc, fins i tot li vaig dedicar un post a vostè, però no sóc constant...

14 de febrer, 2006 23:13  
Blogger Nikochan diu...

A mi el nino en qüestió em recorda... És igual, deixem-ho.

http://www.thriftstoreart.com/album_/115.jpg

15 de febrer, 2006 00:45  
Blogger Prozacat diu...

jajaja q brutal la foto joder molt bé rei N

15 de febrer, 2006 09:21  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal