09 de febrer 2006

Cine club: Matrix (1922)

6 Comentaris:

Anonymous joanet diu...

Brutal. Increïble. Això és millor que qualsevol audiobloc. Sublim.

10 de febrer, 2006 00:02  
Blogger mai9 diu...

jo he mirat la versió subtitulada en castellà perquè sóc molt fashion i cosmopolita.

10 de febrer, 2006 01:55  
Anonymous "el culito" diu...

Insuperable. Em vaig vendre la tele quan van deixar d'emetre el Nightclub.

10 de febrer, 2006 02:36  
Blogger Nikochan diu...

Què frikis que són. Vostè fa d'agent Smith oi? Em recorda al Massagran, Perelló.

Ja que per fi ha descobert el Youtube, em faria un gran favor si hi pengés programes del Persones Humanes, encara que fossin fragments. N'he buscat còpies però a la Pompeu Fabra estan excloses de préstec. Em faria especialment feliç tornar a veure l'entrevista amb els filòsofs que són expulsats de plató i el moment en què el senyor Calçada intentava crear un tàpies amb l'ajut del públic. Era petit i encara guardo aquests fragments a la meva memòria, juntament amb la primera palla.

Enrotlli's, Perelló, ja que passa de nosaltres com de la merda. Redimeixi's.

10 de febrer, 2006 12:17  
Anonymous Càtxum! diu...

Una peli sense xati? com es nota que l'han fet una colla de misògins boltxevics.

10 de febrer, 2006 13:03  
Anonymous Boris Grushenko diu...

Me parece una auténtica obra maestra.
Sr. Perelló, sinceramente le digo que a partir de este Matrix la gente va a seguir haciendo cine por entretenerse, pero por que haga falta.

10 de febrer, 2006 20:34  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal