12 de juny 2006

Els meus motius per no anar a votar al referèndum

El meu vot val el mateix que el de qualsevol. El mateix, per exemple, que el d'una noia que anava en tren i que ha dit a les seves amigues que li sembla molt bé l'estatut perquè regula l'eutanàsia, tot i el perill que algú doni verí als iaios "perquè ja són grans".

El nou estatut no reconeix el dret a dur pistola.

El nou estatut no eliminarà els subnormals ni els mediocres. Ans al contrari, els concedirà ajuts.

El nou estatut no ens donarà dret de veto a l'ONU

El nou estatut no contempla penes de presó per als homeòpates.

El nou estatut no esmenta el tema del topless.

El nou estatut no obliga a adoptar La Marsellesa com a himne nacional.

El nou estatut no esmenta les víctimes del mobbing al títol preliminar.

El nou estatut no canonitza Josep Cuní.

No estic empadronat a Catalunya.

16 Comentaris:

Anonymous Iósódéu diu...

Segurament sigui el tema dels homeòpates, que acabi decantant el meu vot cap a una o altra banda...

12 de juny, 2006 21:02  
Blogger subal diu...

Per què no fundem Ciutadans per Perelló i utilitzem aquest blog com a base per la nostra croada contra la gentussa que ens envolta?

eh?eh?

12 de juny, 2006 21:18  
Anonymous "el culito" diu...

Perquè la gentussa és l'essència de la democràcia.

12 de juny, 2006 21:30  
Anonymous Roi Marphille diu...

sí que canotitza a en Josep Cuní!
torna-te'l a llegir, ja ho veuràs, està en lletra petita. Està posat a l'apartat "matins".

12 de juny, 2006 21:43  
Blogger Biel Perelló diu...

Sr. "el culito":
no sigui antic! Encara està ancorat en la democràcia?

12 de juny, 2006 21:43  
Blogger Nikochan diu...

El nou estatut no ha sortit ni en DVD. El fracàs, per tant, és previsible.

13 de juny, 2006 00:32  
Anonymous karbeis diu...

Algú que ha emprat el terme "chopped" per cridar la parella no hauria de tenir dret a votar al referèndum.
De fet, no hauria de tenir dret ni a poder-se plantejar votar el referèndum o no.
És més, no hauria de tenir dret ni a plantejar-se votar mai.
És més, no hauria de tenir drets!

P.D.: L'honrosa excepció la representaria l'il.lustre creador d'aquest bloc, però afectaria de ben segur personatges de la "talla" de José Montilla, Luis Aragonés o el mateix Josep Bargalló (darrera la cara d'adroguer de barri s'amaga, de ben segur, algú capaç d'adreçar-se a la seva parella amb un simple "chopped, vine")

13 de juny, 2006 00:42  
Anonymous Godot?? diu...

I el pitjor de tot, el nou estatut no fa de Núria Feliu embaixadora de Catalunya al món.

14 de juny, 2006 10:08  
Anonymous joanet diu...

Veig (amb il·lusió, tot sigui dit), que el senyor Perelló s'ha adonat definitivament que el sistema democràtic és útil només per entabanar els subnormals i fer callar els llestos.

I vostè i jo sabem, Senyor Perelló, que estem al grup dels llestos.

14 de juny, 2006 19:26  
Blogger jair d diu...

com a fill de puta integral que sóc, el meu vot negatiu seria considerat irrellevant o, en el millor dels casos, nul. però, ah, amics, el karma no té aturador i m'han fet cap de taula a la mesa del meu poble.
¿on es compren les samarretes amb la llegenda "elecciones genitales" amb la cara del perelló?

15 de juny, 2006 12:15  
Blogger Nikochan diu...

Jo podria estampar la samarreta, però abans en Perelló ha d'autoritzar per escrit l'ús de la imatge del seu jeto.

15 de juny, 2006 14:25  
Anonymous caracul diu...

"El nou estatut no eliminarà els subnormals ni els mediocres. Ans al contrari, els concedirà ajuts."

Doncs miri, Perelló, això precisament m'ha convençut per votar "sí", perquè ja era hora que alguna llei se'n recordés del rei Nikochan.

15 de juny, 2006 22:47  
Blogger Nikochan diu...

Com pot anar pel món comportant-se d'aquesta manera? És que no ha après res d'Auschwitz, cara de cul?

15 de juny, 2006 23:28  
Blogger Biel Perelló diu...

Sr. Nikochan:

pot estampar la meva cara on vulgui. És de domini públic, com el meu penis. Ara bé, els corbs de l'SGAE voldran la seva part.

Celebro aquest debat tan animat. Senyal que la democràcia ha madurat i és a punt de desembocar en una teocràcia com Déu mana.

16 de juny, 2006 00:09  
Blogger Nikochan diu...

Quan diu "estampar la meva cara" es refereix al jeto pròpiament dit? Vigili que el llenguatge és traïdor.

A veure quan es digna a fer una cervesa amb nosaltres. Aquella cervesa, se'n recorda? De quan el senyor Orteu era viu. L'altre dia vaig estar rajant de vostè amb en Tharrats. Em va dir que li sembla fatal que encara no s'hagi dignat a acceptar la nostra invitació.

La setmana que ve comença el nostre festival de cine. Espero que hi participi. No sé si n'ha vist el trailer, és al weblocke.

16 de juny, 2006 01:53  
Blogger Dessmond diu...

Biel, estàs ple de bones raons.
Per aquests mateixos motius podràs votar a l'Estatut baleàric, calcat del català. Com es norma a Espanya.

20 de juny, 2006 22:28  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal