09 de febrer 2009

- - - MARÇ 2009 - - - en les millors llibreries, en els pitjors prestatges



7 Comentaris:

Anonymous Quim diu...

Crec que me´l compraré.

09 de febrer, 2009 17:16  
Anonymous Anònim diu...

l'he fullejat aquesta setmana i el recomano ferventment!
vidalsexual

15 de febrer, 2009 14:13  
Anonymous Enriqueta Llopis (Cardedeu) diu...

No ho he entés. M'ho podria tornar a explicar, senyor Horteu?

01 de març, 2009 22:49  
Blogger baldufa c'est moi diu...

Jo m'he permes de fer una critica del llibre sense haver-lo llegit...lleig oi? m'he basat unicament sobre l'entrevista que et van fer a RAC1. Ara em toca comprar-me el llibre.

26 d’abril, 2009 22:39  
Anonymous Anònim diu...

Certament, amic Orteu, trobo a faltar els seus articles de l'Avui. Encara que darrerament (des que vostè es dedica a viatjar, imagino) eren més irregulars, la seva visió del món era única, amic. Segons el meu humil punt de vista, vostè pertany a la familia dels Vila-Matas i els Millás, un tipus d'escriptor generacionalment inèdit en català, com sabrà. En fi, que m'agradaria saber si es tracta d'una reestructuració del diari ho ha estat a petició pròpia (de vostè, esclar). Sé que són preguntes que no s'acostumen a respondre però com que vostè de tant en tant té rauxes de sinceritat extrema, goso fer-li per si de cas. Una abraçada, amic. Caviar.

21 de maig, 2009 16:56  
Anonymous Anònim diu...

Jo també anyoro els articles de l'Orteu a l'Avui, que ha passat? la Moliner no m'interessa i la suplent Ballbè no te res a dir. Que es pot fer per que torni? farre@hsjdbcn.org

09 d’agost, 2009 13:54  
Blogger Orteu diu...

Amics lectors,
podeu contactar amb mi al facebook. Envieu-me una nota si voleu saber detalls del cas.
Una abraçada
Orteu

11 d’agost, 2009 01:26  

Publica un comentari a l'entrada

<< Principal